4 Ocak 2010 Pazartesi

KORKUNÇ MU ?



efenim malumunuz üzere bu blog u nasıl edindiğimi az çok biliyosunuzdur

e madem var yazalım ozaman

zıpkınla balık avı aslında ben 10 yasların da iken merak sardıgım bi spor


herkes için extreme sayılan fakat benim için bir o kadar olmaz sa olmazlarımdan


soruyolar cogu zaman ''ya kormuyomusun ?''



neden korkayım yahu


denızın ıcınde yalnız gecırdıgın 2-3 saat nasıl bi terapidir bilirmisin?



sadece kendi nefes sesin ve midyelerin tıkırtısı haricinde hiç ses olmaması nasıl bi histir

bilirmisin?

yada gordüğün ve vuramadığın bi balığı inanmıyacaklarını bildiğin halde anlatma cabasına gireceğini bilmek nasıl bi olgunluktur hissettinmi hiç?


hele ki vurduğun balığı pişirip yemenın/yedirmenin nasıl bişey olduguna hiç girmicem

birde asıl haz veren kısmı ise bu sporu az kişinin yapıyo olması

sen hiç tecrübelerini paylaşacak adam bulamamak nedemek biliyomusun


yada denizin derinliklerine indikçe renklerin nasıl solduğunu gördünmü?


mesala turuncu renk hiç yoktur derinde


bi de hataya maal



sen bu aşk için hayatını kaybeden kaç kişi tanıyosun mesela


hadi ozaman bu ilk yazı bu ugurda hayatını kaybetmiş arkadaşların olsun




(ilerleyen günler daha bilgilendirici olacam söz)
ps:fotolar alıntıdır






5 yorum:

  1. bayıldımmm...
    ilk yazın hayırlı olsun hayatım.
    yanlız bi an canım çekti. ne kadar korksamda :)

    YanıtlaSil
  2. Benim eşim evlenmeden önce yapıyormuş bu sporu, bir seferinde kendi bacağını zıpkınlamış, bi balıkçı bulmuş zor yetişmiş hastaneye o gün bu gündür yapmıyor ama hala içinde uktedir.

    YanıtlaSil
  3. öykününannesi gel beraber yapalım :))

    elif mutlaka sahalara dönecektir diyorum ozaman
    hazırlıklı ol :)

    YanıtlaSil
  4. ben sadece tüple dalıyordum ama sonra korkudan onuda bıraktım ama denizin dibinde saatlere kalabilirim denizin dibinden değil aslında kalbimden korkuyorum ama olsun bi gün aşarım belki bunu
    çok güzel ilk yazı hayırlı olsun:)
    bu uğurda hayatına kaybedenlere allah rahmet eylesin, sizi de allah korusun tabii:))

    YanıtlaSil
  5. meltem gecmıs olsun dıyorum
    bu spor da hıc bırsey ınsan hayatının onune gecemez

    işallah donersın denızlere

    YanıtlaSil